Bakik, amiket minden kezdő szülő elkövet

Tény, hogy nem egyszerű a “friss” szülők dolga. Ám az vigasztaljon mindenkit, hogy erre a csemeték nem fognak emlékezni.

No de mik is azok a ballépések, amiket általában elkövetnek az újdonsült apukák és anyukák.

  • Túl sok pelenka vásárlása. Bár az én tapasztalataim azt mutatják, mindkettő gyermekemnél, hogy a kezdetekben nem igen kellett pelust venni, mert mindig hozott magával valaki ajándékba.
  • Megvágod a babód ujját körömvágás közben. Sőőőőőt egyenesen rettegünk kezdetekben a köröm vágástól, na pont ezért. És ha ne agya Úristen meg is történik a világ legrosszabb szülőjének érzed magad. No para, ez nem így van 😉
  • Hagyod játszani a telefonoddal. Tény, hogy nagy “pusztításokat” tudnak csinálni, idegen embereknek üzenetet küldenek, 4853 képet a lábáról… szájáról, füléről… és persze fel tud hívni mindenkit is! DE pár perc és ez tényleg pár perc nem a világ vége, ebben a digitális korszakban. Éééés most ez a bekezdés az amiért valószínű apró darabokra fognak cincálni a szuperanyuk és hasonlók. De az vesse rám az utolsó követ aki még valóban soha 1 percre se adta oda a gyereknek a telefont! Megjegyzem tényleg nem ezen kellene felnőnie.
  •  Az ágyon hagyod a csecsemőt csak 6 másodpercig. Szerintem ez az, amit mindenki elkövet, ám azt javaslom, hogy amint bármilyen mozgásfejlődésbe kezd a babó, ezt marha gyorsan felejtsd el.
  • Elfelejted letakarni a baba fütyijét pelenkázás közben. Hááát erre van két vicces story-m. Az első a kisfiammal történt. Nővéremnél voltunk. Tele a pelus, rakom tisztába. Valóban nem takartam le, mondjuk én sose. Erre ahogy hajolok le a tiszta cuccért az én drága csemetém olyan mesteri ívben átpisilt rajtam, hogy olyat a filmekben se látni. A második a kislányommal történt és ezt nem írnám le, mert ez gyengébb gyomrú olvasóknak nem való….
  • Túl sok gyerekruhát veszel. Na igen… Nagyon édesek és mindent is megvettem volna én is, de tudtam, hogy sok olyan lenne, amit fel se próbált volna, nem, hogy hordja.
  • Véletlenül beütöd a fejét az ajtófélfába, amikor átviszed a szobájába. Na igen, ez ismerős, szerintem mindenkinek…. :/ De ha hiszitek, ha nem, erre tényleg nem fog emlékezni.
  • Csak a kocsiban jössz rá, hogy nem raktál el pelenkát. Vagy éppen 6 km múlva…. Saját tapasztalat…. Sokszor….
  • Elfelejtesz váltóruhát pakolni. Atya éééég! Hányszor, de hányszor volt ilyen, mindkettőnél. És milyen érdekes, hogy ez mindig azokon a napokon történik, amikor leönti magát joghurttal, vagy felrobban a pelenkája.

De bárhogy és bármi történik. tudd, hogy a babádnak TE VAGY A VILÁG!

Hozzászólás