A nagy váltás

No az van képzeljétek, hogy a sooook melóból aggatok le magamról. Ugyanis nekem van egy egészségmegőrzés vonalon mozgó oldalam, blogom… Hiába van nagy látogatottság… már nyűgnek érzem. Az egészet. Nem volt időm semmire, rátok se drága olvasóim. Úgyhogy ezt most eltakarítom, eladom. Stresszeltem rajta, nagyon sokat, és szégyen, nem szégyen sokszor a melót választottam a család helyett. És eljött az a pont, hogy a fiam szólt, hogy mikor leszel már velünk is anyaaa…? Ez úgy beleégett az agyamba. Így lassítottam. Más meló után néztem, ami inkább hobbi lett, de még tanulom, folyamatosan tanulom. (Azért a múltról fogok még egy őszintét írni.)

Szóval nagy váltásban vagyok. A régi melót újra, szabadabbra… váltom. Így rátok is több időm lesz. Mindezt azért, mert a gyerekeim most gyerekek, pikk-pakk elrepül az idő.

Jövőre tekintve azt kell mondjam, hogy kiírok magamból mindent, a véleményemet egyes dolgokról, amik engem, minket érintenek. No para politikába nem akarok belemenni túlságosan, bár tudom elkerülni nagyon nem fogom tudni. De továbbra is fogok informatív dolgonak utána járni, ami segít nektek anyáknak.

Rövidebb hangvételű dolgokkal Instagrammon és Facebookon olvashattok, a litániákat pedig itt a blogon.

Most csak ennyit akartam. Puszi Pacsi Mindenkinek!

Hozzászólás