A nagy visszatérés

Jóóóó sok időre eltűntem. Nem azért, mert nem történt velünk semmi, sőt ellenkezőleg! Kisfiam elkezdte az iskolát, kicsi lányom, akinek gyártottam a sok sok finom házilag készített babakaját, ő már középsős az oviban.

Iskola ügyileg sok megpróbáltatáson vagyunk túl, és még nagyon sok áll előttünk. Lehet fogok a múltról sztorizni.

Az ovi se éppen zökkenő mentes, bár ott személyi problémák nincsenek. Szerencsére! Mert lehet már a nem létező Lipótmezeinek az egyik sarkában ülnék, ha még ott is gubanc lenne. 🤪

Na de a jövőről. Igyekszem most már több tartalmat adni nektek, mert látom, hiába szívódtam fel, azért még mindig követitek az oldalt. (Figyelek ám 👀😂)

Nem leszek most hosszú, csak gondoltam bejelentkezek és teszek egy FELHÍVÁST!

📢FIGYELEM! FIGYELEM!📢 Mivel lányommal együtt kinőttünk a hozzátáplálásból, így erősen ötlet híján vagyok, hogy mivel is tudnám segíteni az éppen nyakig benne lévő anyukákat. Nos várom a vállalkozó szellemű anyukák 📧leveleit, akik otthon 👩‍🍳készítik a babájuk hamiját. Küldjetek recepteket nekem én pedig közzéteszem az oldalon. Leveleket ide várom: napimamioldal@gmail.com A részleteket majd lelevelezzük. 😉

Hozzászólás