Egy hétvégi reggel a már nem olyan kicsivel.

Amikor aludni szeretnél legalább egy reggel… Áááá, de inkább felejtsd el…

Reggel 7 óra, hétvége. Bár az elmúlt éjszaka után inkább éreztem hajnalinak. Kicsi lányom elkezd rém cukin magyarázni az ágyában. Hopp észre veszi, hogy takaró van rajta. Huhúúúú az egy főben járó bűn. Harcol az elemekkel. Odamegyek, hogy hááátha visszaalszik, bár ha nem nyafog, akkor nem fog, és ezt én is tudom, de hát a remény hal meg utoljára 😀 Felveszem, mert hát az ő lábai nem jók. Szóval felveszem, szeretném berakni az ágyunkba, hátha tudnám “pihentetni” a szemem. Így vissza gondolva mikben nem reménykedem? 😀 Szóval miután lerakom a szülői ágyra, abban a pillanatban pattan fel, hogy NEM! Remek… Szeretnék én is ilyen friss lenni és üde 😀

Akkor jönnek az igények. Először is menjünk tesót kelteni, mert mi az, hogy ő még alszik. Megtörtént, ő se igazán tudja merre van arccal. Tiszta anyja 😀 Aztán jön a hammát kéjek. Oké, csináljunk kakaót. Szuper üveg a szájában. Én még mindig nem tudom hol vagyok. Lehet antiszoci is vagyok egy kicsit, na jó lehet nagyon.

Meg vannak a reggeli rituálék. Pisi, öltözés minden. Közben 9473627x sssss, csendesebben, apa alsziiik. Mert neki jó. Éééén is akaroooom! Majd egyszer talán…

Aaaaa, kész van mind2 gyerek, ruhában pocakban kakaók. Jöhet anya kévéjaaaaa, juhúúúúú. Minden alakalommal a reménnyel a kis fejemben, hogy hááátha nyugton megihatom, hogy tolerálni tudjam az életet 😀 Hááát a nyugalmoban való kévézgatás ide nem most van. Mindegy már annak is örülök, hogy nem felejtettem el meginni 😀

Valahogy ez nem olyan, mint az amcsi filmekben, meg a reklámokban. De őszinte leszek, nem is bánom. Miért? mert ez a mienk. Ez a mi kis idillünk még ha nem is olyan idilli az ábrázatom ilyenkor 😀 Kis szívem boldog, hogy Diktátorasszonynak az első gondolata a bátyó. Imádom mikor odabújik megsimogatja. Imádok mindent ami velük kapcsolatos, mert ez a mi kis családunk 🙂

Hozzászólás